Resepi Kek Pisang Diet

Posted on

Resepi Kek Pisang Diet. Kebetulan auntienya sedang menyediakan kek pisang, kata orang tu langkah kanan lah kan. Kisar sehingga sebati atau anggaran 5 hingga 6 minit.

Cara Membuat Resepi kek pisang mudah dan sedap Foody
Cara Membuat Resepi kek pisang mudah dan sedap Foody from foodybloggers.blogspot.com

Soalan dan jawapan fizik tingkatan 4; 521 likes · 33 talking about this. 1 sudu kecil baking powder.

3 Biji Telur Gred A;

Resepi ayam bakar utk diet; Masukkan ke dalam acuan bila dah sebati, bolehlah ditua… Assalamualaikum….hari ni fiza nak tayang gambar kek pisang yg fiza buat pd hari mengundi yg lepaih…saja buat kenduri untuk petugas2 pru13 di bayan lepas n38…buat kerana allah….lagi pun pisang yg mentua fiza bg banyak sgt sampai x tahu nak buat apa ngan pisang ni….kalau belah utara panggil pisang masam…tapi yg peliknya pisang tu x masam pun manis.

Cara Penyediaan Kek Pisang :

2 biji “pisang awak” yang jenis kecik lebih sedap. Tapi kami terus potong dan terus makan kerana kebetulan boy dan mia ada di rumah. Kisar sehingga sebati atau anggaran 5 hingga 6 minit.

Resepi Roti Gulung Ayam Cheese;

Disebabkan pisang dah mula masak ranum dan maka che mat rembat 5 biji untuk bikin kek. 1 3/4 cawan tepung gandum; 1 sudu kecil soda bicarbonat.

Resepi Goreng Pisang Tanpa Tepung Beras Resepi Goreng Pisang Tanpa Tepung Beras Rose, Resepi Goreng Pisang Tanpa Tepung Beras In English, Resepi Goreng Pisang Tanpa Tepung Beras Ad.

1 sudu kecil baking powder. Tak menepati citarasa, tak moist,. Biasa kalau ada pisang kat rumah ni, kalau tak dimakan macam tu je, nur biasa buat cekodok pisang sebagai menu sarapan, resepi kek pisang blender yang senang, resepi kek pisang yang senang, resepi kek pisang yang mudah, resepi kek.

1 Sudu Kecil Soda Bikarbonat;

521 likes · 33 talking about this. Yelah, kalau beli pun ada yang tak sedap. Menuruk yatie , beliau mendapat resepi kek pisang ni ketika beliau melawat auntienya.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *